Kable Segriff

Comments from fb1366438856

Diarrhea Planet – Aliens in the Outfield

0 |
December 8, 2014 on Win Stereogum’s 10 Best Albums Of 2014 On Vinyl Courtesy Of Insound

Dang those are some talented kids.

0 |
November 17, 2013 on Watch 12-Year-Old Lorde Rock Her School’s Battle Of The Bands

It’s true

+3 |
February 9, 2013 on Shut Up, Dude: This Week’s Best And Worst Comments

Great stuff cant wait for album

0 |
February 6, 2013 on Kvelertak – “Bruane Brenn” Video (Stereogum Premiere)

A light drizzle!

+2 |
February 2, 2013 on Shut Up, Dude: This Week’s Best And Worst Comments

Oof, I’ve made that mistake.

+2 |
February 2, 2013 on Shut Up, Dude: This Week’s Best And Worst Comments

can’t wait for this album!

0 |
January 24, 2013 on Foals – “My Number” Video

Hope this album comes out soon I can’t wait to mosh in my car whilst delivering pizzas.

0 |
January 22, 2013 on Kvelertak – “Bruane Brenn”

Yes, were finally targeting those damn Yemen kids!

+2 |
January 21, 2013 on The Postal Service Reunion Is On

sucks

-6 |
December 26, 2012 on DOOM – “Doomsayer”

I laughed my ass off at your down syndrome comment.

-1 |
December 18, 2012 on Shut Up, Dude: This Week’s Best And Worst Comments

Been listening to Solange True non-stop lately glad that was number one on the ep list but did no one listen to the new The Darkness album? It’s awesome rock and roll and out of the twenty lists ive seen so far it has not been mentioned once. What the hell people!?

0 |
December 5, 2012 on Stereogum’s Top 50 Albums Of 2012

I will keep mentioning them until I get a hell yeah!

+1 |
November 29, 2012 on NME’s 50 Best Albums Of 2012

The Darkness!!!! WHAT THE FUCK!!!!!!?

+1 |
November 29, 2012 on NME’s 50 Best Albums Of 2012

everything after gold digger is trash especially stronger, which could have been amazing but sounded like shit.

-6 |
November 29, 2012 on Kanye West Albums From Worst To Best

the ads are getting to be a bit much on this site guys cmon im trying to listen to a song and I keep getting the stupid rdio ad popup!

0 |
November 27, 2012 on Mystical Weapons – “Mechanical Mammoth” Video

oh yeah.

+1 |
November 27, 2012 on Album Of The Week: Solange True

I think Michael_ is just trying to run the worst comments board!

+6 |
April 27, 2012 on Album Of The Week: Torche Harmonicraft

BTW where can I read your blog?

+6 |
April 24, 2012 on Album Of The Week: Torche Harmonicraft

I couldn’t agree with you more. I got the money store last week and thought, “this better be the album of the week.” Especially with all of the rap that Stereogum has been highlighting recently I thought it stood a pretty good chance, how disappointing.

+1 |
April 24, 2012 on Album Of The Week: Torche Harmonicraft