Rachel Emery

Comments from fb62700050

wish i had thought of "i'm 14, i'll be forgiven, so forget it". 26 doesn't have quite the same ring to it.
+2 |
September 25, 2012 on A Few Thoughts On Edwin P. Wilson Before The New Jaden Smith Music Video
nice pun! double blow....penis picture....see what i'm getting at? sorry.
0 |
September 11, 2012 on This Is Just A Normal Picture Of Jon Hamm
i was sure he would be testing for mr. billy zane's character.
0 |
September 11, 2012 on Jeremy Sisto’s Titanic Screen Test
.....shit.
+1 |
September 11, 2012 on You Are About To See A 5-Year-Old Playing Piano Very Well
i mean, The Dreamers is one thing, but that's Bertolucci, and you KNOW when you see Bertolucci that it's probably gonna be good, but it's gonna be fucked up. Nick C. has always been kind of full of shit, but you canNOT compare incest to gay marriage. like. fuck you, i don't care if you were in Rosemary's Baby or i had to learn about you in a jazz through film course in college.
+4 |
September 11, 2012 on Reader Poll: Do You Agree With Nick Cassavetes About Incest? N/N?
dang, beat me to it.
0 |
July 17, 2012 on Naming The Brand New Take On “Sleeping Beauty”!
besides this being so DEEPLY problematic for obvious reasons (women must have 6-pack abs to hang, while men just need to drink beer), there is just no way this is real. no one can get fucked up off six beers alone.
0 |
July 16, 2012 on The Worst Song Of The Summer, 2012
i also really like that you can color a founding fathers' blow-j session on the next page.
0 |
September 1, 2011 on That’s Your Coloring Book: 9/11 Coloring Book
exactly. my kid won't have seen that (as i don't have any yet), and so i won't tell them about it. let the virginia public education system handle that one with the grace and fairness that it does so many other subjects.
+1 |
September 1, 2011 on That’s Your Coloring Book: 9/11 Coloring Book
agree with you 100% about c.sheen/bryan adams, and wasn't dreamboat chris o'donnell in that one, too? also, i was going to say "is that john malkovich?! wasn't he in the previous three musketeers movie??" but i then remembered that i think i was thinking of Man In The Iron Mask, which is basically the same movie, but somehow w/ (usually) better actors and gerard depardieu?? and somehow still more embarrassing??
0 |
July 4, 2011 on This Week In Movie Trailers, You Guys
also "sideboob". 2 words: "granny panties".
0 |
May 29, 2011 on Well, This Lindsay Lohan “Short Film” Is Terrible
i can relate. after a long day at work serving the public, alls i really wanna do is come home, crack open an ice cold bottle, and go into "baby mode" while i wait for the nice lady who takes care of me HALF the time to change my diaper. on the real, though, stanley is pretty good at carpentry.
+4 |
May 3, 2011 on That’s Your Baby: Adult Baby
"finally! i can vomit completely publicly and with virtually no shame, as i'll be wearing a giant bib!"
0 |
April 13, 2011 on This Is Your Adult Bib: The Slobstopper
"ugh, great. this kid is so gross, *I* need a bib, just to be safe."
+4 |
April 13, 2011 on This Is Your Adult Bib: The Slobstopper
i couldn't watch to the end--i got way too scared.
0 |
April 7, 2011 on Kitten In A Bucket
http://www.youtube.com/watch?v=SLD6m7u0qG0
+1 |
March 14, 2011 on Saturday Night Live Open Thread
um. not to sound too forward (and i totally never throw this statement around), but i think i might be in love with you, mans. wanna get married?
+7 |
March 14, 2011 on Meet Today’s Guest Blogger: Mans
ugh why'd you have to spoil it??!
+2 |
March 1, 2011 on The Hunt For The Worst Movie Of All Time: Remember Me
i was really sad when i saw that part of the video because i knew then that it was all an act and spike's purity ring had nothing to do with saving himself for me.
0 |
February 15, 2011 on Is This the Beginning of the End of Spike Can Dance?