inthedeadofknight

inthedeadofknight

Comments

All that needs to be done to settle some arguments around here is for people to listen to the Skeleton Tree lyrics and have at least third grade comprehension skills.
One hunnit, I keep that old head energy nah talm bout
Personally, I'd love to fight G-Eazy. Someone set this up, please.
Baby Keem, Lil Baby, DaBaby....how 'bout you goo goo ga ga all the way home you fucking muppets, I'm listening to Kool G Rap.
Made it a thrilling ride tbh
Looks like no year-end lists can be finalized until 12.03.21 now...
I skimmed through the album once looking for a "Hold On, We're Going Home" or "Passionfruit" but didn't hear one; any songs I should give a second listen? Seems to me like the whole thing kinda fucking sucks.
Amazing album by an amazing band with an absolute pristine and as-perfect-as-it-gets track record.
"This kinda seems like the kind of reaction Conor would have to a downvote." Nailed it.
Wow, so sorry to hear that, but thank you for sharing this. I've had a few setbacks in my progression towards being "normal" again so I know exactly what that type of physical and emotional drain you're talking about. I've thought about going ahead and doing it anyway because I'm just tired of having to be so careful but hearing things such as this tell me I need to just keep doing what I've been doing to avoid the virus.
I'm also immunocompromised and despite asking my doctor numerous times, she also is advising against the vaccine for me at this point. Plenty of people look at me weird when I tell them I'm not vaccinated and I feel the need to quickly explain why after so they don't think I'm some nut job. Weird times.
What he said is the same as saying "oh, didn't see that coming, did we?" when we obviously did. Not a big deal as far as the comment itself goes, but yes, a very big deal that he's a huge piece of shit and keeps getting away with it.
Love all the lyrics interjected into this piece, well done. Also love the Vol. 3 love; that's easily his most underrated and one I visit most these days outside of RD.
I made my parents take me to the local record store after school to get it, and I remember laying on the couch that night listening to it over and over as we watched the news. The production on The Blueprint is immaculate, it really is a 10/10, but it's still not better than Reasonable Doubt.
Oh yeah, gimmie all of that.
I know it's not true, but in this moment I'm certain this is the most perfect thing I've ever heard and seen. This has encapsulated me and this moment in amber. It's been a rarity in my life that I've had this feeling. She's a treasure and I can't wait to hear this album.
Gonna butt chug this album when it comes out.
Hi. It looks like you're using an ad blocker.

As an independent website, we rely on our measly advertising income to keep the lights on. Our ads are not too obtrusive, promise. Would you please disable adblock?