Cody McIntyre

Comments from fb679835576

Freddie Gibbs and Madlib - Pinata
0 |
December 13, 2014 on Win Stereogum’s 10 Best Albums Of 2014 On Vinyl Courtesy Of Insound
'sexual violence and hate speech' holy shit lmao pc police is gonna turn good ol fashioned shit talking into a 5-10 year offense with overreactionary comments like that
+2 |
October 29, 2014 on Mark Kozelek Responds To The War On Drugs With “Adam Granofsky Blues”
I dunno, i thought 'go' was awesome song but i guess im in the minority. whatever she feels is right as an artist is her perrogative but i wouldnt be mad to hear more songs like that. at least blood diamonds has been makin some moves in the edm/banger field
0 |
September 15, 2014 on Grimes Scraps New Album Because “It Sucked”
I don't know why we have to drag race into it and we can't all just take solace in the fact that her music sucks? I don't see her appeal.
+2 |
April 22, 2014 on Sky Ferreira Denies Charges Of Racism Surrounding “I Blame Myself” Video
andre does not have it anymore. he doesnt give a shit about music, much less hip-hop
-6 |
November 20, 2013 on OutKast To Reunite In 2014
totally agreed,
0 |
November 19, 2013 on The 10 Best Sunny Day Real Estate Songs
This list went from 'alright' to 'fucking awful' once I realized 3/4ths of the top songs are from How It Feels.. and NONE of them are 'Every Shining Time You Arrive' especially because you harp on and on about 'emoness' and its arguable their most heartwrenching track
+1 |
November 19, 2013 on The 10 Best Sunny Day Real Estate Songs
Gotta go with 'Vicious' ...YOU HIT ME WITH A FLOWERRRR
0 |
September 30, 2013 on Win A Signed, Limited Edition Lou Reed & Mick Rock Transformer Photo Book
This is an awesome
+7 |
January 23, 2013 on Darkthrone Albums From Worst To Best
good kid, m.A.A.d. city by Kendrick Lamar. Edged out Killer Mike's album on my list by a hair
0 |
December 4, 2012 on The 2012 Gummy Awards: Vote Now And Enter To Win An iPad With Retina Display
What a pretentious dick. Like his bleep bleep boop boops are more meaningful than anyone elses'?
-11 |
July 24, 2012 on Caribou Announces Daphni LP, Disses “EDM Barfsplosion”
My apologies for the snideness good sir. Thanks for the links/vids ;D
+1 |
February 2, 2012 on Watch ASAP Rocky Perform In NYC Last Night
Someone who works at the Lana Del Rey hype machine is talking shit about Flocka and ASAP? Not manufactured ENOUGH for ya?
-4 |
February 2, 2012 on Watch ASAP Rocky Perform In NYC Last Night
Got D'angelo in Paris and blogs goin gorillas....HANH!
+4 |
January 30, 2012 on D’Angelo Covers “Space Oddity” In Paris
she got booked on SNL because her daddy basically bought her the looks, the story and the buzz to get a spot. not because she's talented or busted her ass for it. put lana del rey in a pair of slacks and a button up shirt, call her lizzy grant, and de-botox her whole face and then see how good people find the two songs she's released. bet you she wouldn't end up on one of the most watched shows on weekend night cable.
-3 |
January 16, 2012 on Brian Williams Calls Lana Del Rey SNL Performance “One Of The Worst Outings In SNL History”
Which is funny because on Spin's list, David Comes to Life took home top honors.
+2 |
December 16, 2011 on Pitchfork’s Top 100 Tracks Of 2011
Welcome to the Machine
0 |
November 8, 2011 on Win Pink Floyd’s Wish You Were Here Immersion Box Set
Dark Side of the Moon
0 |
October 5, 2011 on Win Pink Floyd’s Entire Catalog & A Signed Poster
Hissing Fauna...Are You the Destroyer? is one of my favorite albums ever, bottom line.
+2 |
October 3, 2011 on Win of Montreal’s Limited Edition Cassette Box Set
Yeah, if you don't like the Beatles, that's perfectly valid, but that pink haired chick said 'I don't understand the big deal,' which irked me. How the hell do you not at least understand the context of why people give them so much praise? They managed to birth/inspire/reinforce damn near every genre of rock you see today AFTER they became hugely popular off of conventional pop music. They experimented so wildly that it's impossible to pigeonhole them into any category. They transcended music as chart hits and every musician who plays rock owes a massive debt to them, whether they like it or not. Oh yeah and they did this all in 10 years and ended the band at high points in each member's talent and output. Fuckin' respect.
+4 |
May 12, 2011 on Who Are The Beatles?